الف)امور مربوط به کلاس های مجازی

 

  • بررسی گزارش EDC از تدریس در سامانه نوید با توجه به دروس دانشکده در هر نیمسال

پیگیری کد استاد و دانشجو جهت دسنرسی به سامانه های آموزش مجازی

پیگری و رفع مشکلات احتمالی در دسترسی اساتید و دانشجویان به سامانه آموزش مجازی نوید

تهیه و ارائه گزارش تدریس اساتید در سامانه نوید با همکاری  مدیر گروه مربوطه و بررسی و پیگیری مشکلات احتمالی با همکاری مدیر گروه و معاون آموزشی

تالار مجازی دانشکده پرستاری پلدختر جهت تشکیل کلاس آنلاین در اسکای روم

 http://www.skyroom.online/ch/lums/poldokhtar.nursing

برگزاری آزمون ها در سامانه فرادید

 

ب)امور مربوط به کلاس های حضوری

 

1تهیه لیست حضور و غیاب و پوشه کلاسها(تئوری و آزمایشگاهی) قبل شروع هر نیمسال
۲هماهنگی و پیگیری امور مربوط به حضور و غیاب اساتید
۳تعیین کسری و جبرانی کلاسها از هفته ۱۰ به بعد و اعلام به اساتید جهت جبران
۴هماهنگی با نمایندگان کلاسها(دانشجویان) جهت امور مربوط به کلاسها
۵کنترل وسایل سمعی و بصری(اورهد، ویدئوپروژکتور، اسلاید، کیس های مورد استفاده در آموزش...) قبل از شروع کلاسها و در طول ترم هماهنگی با مدیر اموراداری مجتمع در خصوص تعمیر به موقع وسایل و کنترل دقیق گارانتی دستگاههای کلاس
۶هماهنگی، پیگیری، پاسخگویی و تهیه برنامه ایاب و ذهاب اساتید مدعو و دانشجویان(خوابگاهی، بیمارستانها، آزمایشگاهها و ..) با واحد نقلیه بصورت روزانه و هفتگی
۷جوابگویی و هماهنگی و پیگیری امور مربوط به آموزش و کلاسها(تئوری و آزمایشگاه) در تمام زمینه ها به اساتید و دانشجویان
۸اطلاع رسانی های مورد نیاز مناسب(در بوردهای مربوطه)برای دستورالعمل های ارسالی از وزارتخانه، دانشگاه و یا تغییرات ایجاد شده در کلاسها
۹هماهنگی با اساتید جهت حضور به موقع در سر کلاسها
۱۰هماهنگی با دانشکده پزشکی جهت برگزاری زمان کلاسهای عملی و آزمایشگاهی دانشجویان
۱۱چک روزانه کلاسها و حضور و غیاب ساعتی اساتید
ب) امور مربوط به دانشجویان
۱همکاری در دریافت مدارک مورد نیاز از دانشجویان جدیدالورود جهت تشکیل پرونده
۲تکمیل و تشکیل پرونده برای دانشجویان جدیدالورود و نگهداری سوابق تحصیلی دانشجویان


ج) امور مربوط به امتحانات


۱هماهنگی و همکاری در ارسال دعوتنامه های مربوطه به امتحانات جهت اساتید دروس نظری
۲-همکاری در دریافت سئوالات اساتید
۳همکاری در پیگیری، تکثیر سوالات و آماده سازی برگه های امتحانی
۴همکاری در تحویل سئوالات و لیست حضور و غیاب امتحانات به اساتید در روز امتحان
۵همکاری در دریافت لیست نمرات از اساتید
۶کمک به برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم به عنوان ممتحن، تکثیر سئوالات و هماهنگی با نماینده کلاس مربوطه جهت برگزاری امتحانات میان ترم
۷هماهنگ بودن با مسئول آموزش در کلیه امور محوله و شرکت در جلسات آموزشی ماهانه

 

 

 

 

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

سوالات متداول

تلفن تماس با اموزش دانشکده پرستاری پلدختر ::

تلفن تماس  گویای دانشکده :06632228902 بخش اموزش کد 5

کد پستی دانشکده :6851767551

تلفن تماس حراست دانشکده06632228901

انتقادات دانشجویان
انتقادات دانشجویان