الف)امور مربوط به کلاس های مجازی
- بررسی گزارش EDC از تدریس در سامانه نوید با توجه به دروس دانشکده در هر نیمسال
پیگیری کد استاد و دانشجو جهت دسنرسی به سامانه های آموزش مجازی
پیگری و رفع مشکلات احتمالی در دسترسی اساتید و دانشجویان به سامانه آموزش مجازی نوید
تهیه و ارائه گزارش تدریس اساتید در سامانه نوید با همکاری مدیر گروه مربوطه و بررسی و پیگیری مشکلات احتمالی با همکاری مدیر گروه و معاون آموزشی
تالار مجازی دانشکده پرستاری پلدختر جهت تشکیل کلاس آنلاین در اسکای روم
http://www.skyroom.online/ch/lums/poldokhtar.nursing
برگزاری آزمون ها در سامانه فرادید
ب)امور مربوط به کلاس های حضوری
1- تهیه لیست حضور و غیاب و پوشه کلاسها(تئوری و آزمایشگاهی) قبل شروع هر نیمسال
۲- هماهنگی و پیگیری امور مربوط به حضور و غیاب اساتید
۳- تعیین کسری و جبرانی کلاسها از هفته ۱۰ به بعد و اعلام به اساتید جهت جبران
۴- هماهنگی با نمایندگان کلاسها(دانشجویان) جهت امور مربوط به کلاسها
۵- کنترل وسایل سمعی و بصری(اورهد، ویدئوپروژکتور، اسلاید، کیس های مورد استفاده در آموزش...) قبل از شروع کلاسها و در طول ترم هماهنگی با مدیر اموراداری مجتمع در خصوص تعمیر به موقع وسایل و کنترل دقیق گارانتی دستگاههای کلاس
۶- هماهنگی، پیگیری، پاسخگویی و تهیه برنامه ایاب و ذهاب اساتید مدعو و دانشجویان(خوابگاهی، بیمارستانها، آزمایشگاهها و ..) با واحد نقلیه بصورت روزانه و هفتگی
۷- جوابگویی و هماهنگی و پیگیری امور مربوط به آموزش و کلاسها(تئوری و آزمایشگاه) در تمام زمینه ها به اساتید و دانشجویان
۸- اطلاع رسانی های مورد نیاز مناسب(در بوردهای مربوطه)برای دستورالعمل های ارسالی از وزارتخانه، دانشگاه و یا تغییرات ایجاد شده در کلاسها
۹- هماهنگی با اساتید جهت حضور به موقع در سر کلاسها
۱۰- هماهنگی با دانشکده پزشکی جهت برگزاری زمان کلاسهای عملی و آزمایشگاهی دانشجویان
۱۱- چک روزانه کلاسها و حضور و غیاب ساعتی اساتید
ب) امور مربوط به دانشجویان
۱- همکاری در دریافت مدارک مورد نیاز از دانشجویان جدیدالورود جهت تشکیل پرونده
۲- تکمیل و تشکیل پرونده برای دانشجویان جدیدالورود و نگهداری سوابق تحصیلی دانشجویان
ج) امور مربوط به امتحانات
۱- هماهنگی و همکاری در ارسال دعوتنامه های مربوطه به امتحانات جهت اساتید دروس نظری
۲-همکاری در دریافت سئوالات اساتید
۳- همکاری در پیگیری، تکثیر سوالات و آماده سازی برگه های امتحانی
۴- همکاری در تحویل سئوالات و لیست حضور و غیاب امتحانات به اساتید در روز امتحان
۵- همکاری در دریافت لیست نمرات از اساتید
۶- کمک به برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم به عنوان ممتحن، تکثیر سئوالات و هماهنگی با نماینده کلاس مربوطه جهت برگزاری امتحانات میان ترم
۷- هماهنگ بودن با مسئول آموزش در کلیه امور محوله و شرکت در جلسات آموزشی ماهانه
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
سوالات متداول
تلفن تماس با اموزش دانشکده پرستاری پلدختر ::
تلفن تماس گویای دانشکده :06632228902 بخش اموزش کد 5
کد پستی دانشکده :6851767551
تلفن تماس حراست دانشکده06632228901
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: